مادر من

خبری

مادر من

خبری

طراحی داخلی طلا فروشی

دو اصل جدا نشدنی

همیشه برای رسیدن به طرحی نو نیزا نیست همه چیز را خراب کرده و از اول بسازیم.گاهی اوقات می توان با هزینه ای بسیار کمتر و در مدت زمان بسیار کوتاه تری به انچه در ذهن داریم دست یابیم. در واقع در پروسه معماری و طراحی و دکوراسیون همیشه گزینه اخر تخریب بنا است اما یک گزینه قبل از ان وجود که بازسازی ساختمان نام دارد. بله گاهی اوقات با کمی بازسازی می توان به کل شکل و شاهر یک بنا را تغییر داد . البته این کار مستلزم استفاده از گروهی مجرب  حرفه ای است تا بتوانند با کمترین هزینه ممکن بهترین تغییرات و بازسازی را در بنا و ساختمان مورد نظر شما پیاده سازی نمایند.قطعا اگر شما هم به اصطلاح ساختمانی قدیمی و کلنگی دارید و از طرفی هم به دلایل اقتصادی و دیگر مسایل نمی خواهید انرا کاملا تخریب نمایید بهترین کار ممکن این است که از یک شرکت معماری و طراحی داخای بخواهید که از ساختمان شما بازدید نمایند و طرح و نقشه های خود را برای بازسازی ساختمان شما عنوان کنند.

این روزها شاید خیلی ها به فکر تغییر و تحولاتی در ساختمان خود باشند. از نمای بیرونی گرفته تا تغییرات در نقشه داخلی ساختمان.شاید هم برخی بر این باور باشند که دیگر ساختمان آنها فرسوده و کلنگی شده و تنها راه حل باقی مانده این است که کل بنا را خراب کرده و مجددا از نو شروع به ساخت کنیم.خوب قطعا اگر از نظر بودجه مالی محدودیتی ندارید و برایتان هزینه های تخریب بنا به صورت کامل مطرح نیست این شاید بتواند به عنوان بهترنی راه حل شناخته شود.اما  مبحث بازسازی ساختمان به همین منظور مطرح شده تا برای صرفه جویی در هزینه های احتمالی تخریب یک بنا به کار گرفته شود و به جای اینکه به فکر تخریب 100% بنا باشیم تنها با تغییراتی که احتمالا در نما و یا زیر ساخت های ساختمان می دهیم از آن به مدت چندین سال دیگر بتوان استفاده نمود.

 

پروسه بازسازی ساختمان در آرک مایان به صورت کاملا تخصصی و دقیق و توسط کادری مجرب و حرفه ای صورت می پذیرد.شما می توانید  اموری همچون :

-تخریب کامل و یا بخشی از بنای خود

این بخش نیاز به مطالعه و کار کارشناسی دقیق دارد تا نظر نهایی را نسبت به تخریب و یا بازسازی ساختمان اعلام نمایند.

-دیوار چینی و تیغه چینی

همیشه دیوار چینی و تیغه چینی یکی از مهمترین ارکان شکل گیری و معماری داخلی یک بنا به شمار می رفته و نباید به سادگی از کنار ان گذشت چرا که یک دیوار چینی غیر اصولی می توان به کل شکل و نمای درونی ساختمان را تغییر دهد.

-مقاوم سازی بناهای قدیمی خود

مبحث مقاوم سازی مبحثی کاملا مهندسی و علمی بوده و پیشنهاد می کنیم حتما در این مقوله از افراد متخصص و مجرب مشورت بخواهید.

-تغییرات 0 تا 100 در نمای ساختمان

این امر  به راحتی توسط گروه آرک مایان امکان پذیر است چرا که ما در مجموعه خود از طراحان حرفه ای تا دکوراتورهای خلاق و معماران متخصص را قرار داده ایم.

-استفاده از انواع متریال های مختلف همچون سنگ و گچ و فلز در نما

-تغییرات جزیی و یا کلی در نقشه فعلی ساختمان

-کاشی کاری و انواع مرمت سرویس های بهداشتی

-مرمت و نوسازی سقف ها شما

برای مبحث سقف این روزها به منظور سرعت گرفتن کارها و همچنین مسایل هدر نرفتن انرژی و از طرفی هم زیبا شدن فضا از سقف های کاذب استفاده می کند . در این بخش نیز ما دارای تجارب مخالفی هستیم که می توانیم برای شما بهترین ها را در نظر بگیریم.

را از آرک مایان بخواهید و ما نیز در کمترین زمان ممکن تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین کارمان را با کیفیت قابل قبول به شما ارائه دهیم.گاهی اوقات مبحث بازسازی ساختمان مربوط می شود به امور  تاسیسات یک بنا. شاید نیاز باشد کلیه سیستم های گرمایشی و سرمایشی تعمیر اسای و یا تعویض شوند. سیستم لوله کشی نیز جزیی از امور زیر بنایی در مبحث بازسازی ساختمان می باشد.

گاهی نیز تمایل داری تا تغییراتی اساسی در نقشه فعلی خود ایجاد کنید و جابجایی اسای در محیط منزل و یا ساختمان خود دهید. از کوچک و بزرگ کردن اتاق ها گرفته تا تغییر در آشپزخانه و یا بالکن همگی جزیی از مبحث بازسازی ساختمان به شمار می روند.در این زمینه پیشنهاد می کنیم برای ملاحضه آخرین نمونه کارهای ما حتما به دفتر شرکت مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره تلفن 09122945749 تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما برخوردار گردید.

 

ما با توجه به دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای این توانایی را داریم تا از هرگونه متریالی که شما بخواهید در نمای ساختمان و سایر بخش های دیگر استفاده نماییم.کارشناسان ما با تسلط کامل به تمام نکات تخصصی معماری داخلی و طراحی و دکوراسیون داخلی و با استفاده از آخرین متدهای روز دنیا سعی خواهند کرد تا در نهایت تغییراتی که قرار است در بنای شما داده شود به صورت کاملا استاندارد صورت پذیرد و ساختمان شما را به بنایی مدرن و امروزی تبدیل نماید.

 

در مورد میزان هزینه های احتمالی که می بایست برای امر بازسازی ساختمان در نظر بگیرید باید خدمتان عرض کنیم که تا قبل از اینکه ساختمان شما توسط کارشناسان ما بازدید نشود و همچنین از میزان تغییراتی که شما می خواهید در ان ایجاد نمایید مطلع نهشویم نمی توان به صورت دقیق مبلغی را را عنوان کرد. مدت زمان انجام کار نیز به همین صورت است و باید ابتدا میزان تغییراتی که می خواهید مشخص گردد تا بتوان  مدت زمان اجرای ان را به شما اعلام نمود.

می توانید هر زمان که خواستید به دفتر شرکت مراجعه نمایید و از آخرین نمونه کارهایی که در این زمینه برای مشتریان خود انجام داده ایم بازدید به عمل آورید. ما همیشه سعی کرده ایم چه در پروزه های طراحی و دکوراسیون و چه در پروزه های بازسازی ساختمان حرفی نو برای گفتن داشته باشیم و به صورت متمایر نسبت به سایر شرکت های همکاری کار کنیم.تفاوت و منحصر بودن دو ویژگی اساسی کارهایی اسشت که توسط آرک مایان انجام می شود و این دو اصل جدا نشدنی در پروزه هایی است که به ما سپرده می شود.

نوشته شده توسط سیکار در 18:38 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

دوشنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۴

یک روز بزرگ

یکی از مکان هایی که قطعا نوع طراحی و دکوراسیونی که در ان به کار می رود می تواند به به شدت بر میزان جذب مشتری تاثیر گذار باشد قطعا محیط رستوران است. همه ما معمولا یک رستوران با کیفیت و با کلاس را از روی نمای بیرونی و نوع دکوراسیونی که درون ان انجام شده است شناسایی می کنیم و بی انکه حتی یک بار غذای آنرا تست کرده باشیم به صرف اینکه از طراحی با کلاس و شیکی درون ان استفاده شده است و در واقع طراحی داخلی رستوران به صورت مدرن می باشد فکر می کمنیم این می تواند بهترین گزینه برای خرید غذا باشد.

 

با توجه به اهمیت این موضوع اگر شما به فکر تغییر دکوراسیون محیط رستوران خود هستید پیشنهاد می کنیم حتما از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه استفاده نمایید. با افتخار اعلام می کنیم گروه آرک مایان با دارا بودن سال ها تحربه موفق در زمینه طراحی داخلی رستوران این آمادگی را دارد تا خدماتی کاملا حرفه ای را به شما ارائه دهد. می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به دفتر شرکت مراجعه نموده و آخرین نمونه های کارهای ما که به صورت تخصصی در زمینه رستوران می باشد را مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر همچنین می توانید با شماره تلفن 09122945749 با ما در تماس باشید.

طراحی داخلی رستوران

معمولا افراد به این دلیل دوست دارند در رستوران به صرف غذا مشغول شوند که با محیطی متفاوت تر از خانه روبرو شوند و در مورد غذاها نیز با طعمی خوشایند تر و متفاوت تر.د رمورد غذا بحثی نداریم چون تخصص ما نیست اما در مورد ایجاد محیطی متفاوت و منحصر به فرد برای شما طرح ها و پیشنهادات ویژه ای داریم.در آرک مایان با وجود کادری مجرب و متخصص سعی خواهیم کرد تا تمامی جوانب کار طراحی داخلی رستوران به خوبی بررسی شود و در نهایت بهترین روش پیاده سازی این طرح را برایتان در نظر خواهیم گرفت. آیا می دانید با داشتن محیطی اعجاز انگیز و مناسب علاوه بر اینکه به جذب بیشتر مشتری کمک خواهد کرد در نهایت می تواند میزان اشتهای مشتریان را نیز بیشتر کرده و همین امر کمک بسیار زیادی برای بالا رفتن فروش ما خواهد بود.یکدکوراسیون تجاری شیک برای رستوران شما می تواند عامل برتری شما نسبت به رقیبانتان باشد.

 

از نوع رنگ آمیزی محیط گرفته تا نور پردازی ان و همچنین میز و صندلی هایی که قرار است در انجا مورد استفاده قرار گیرد و… همه و همه در نهایت اگر به خوبی انجام شوند می تواند یک طراحی داخلی رستوران موفق نام گیرد که هم به برندینگ کردن شما کمک می کند و هم رونقی به کسب و کارتان خواهد داد. در این زمینه خوشبختانه ما دارای تجارب بسیار زیادی هستیم و نمونه های موفقی را در سطح شهر طراحی و پیاده سازی نموده ایم.می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید و از آخرین پروژ ه های انجام شده در این زمینه دیدن نمایید.ما همچنین اگر برای دکوراسیون دفتر کار خود در محیط رستوران نیز بخواهید برنامه های متونعی می توانیم ارائه دهیم.

دو خصوصیت اصلی تمامی پروژه هایی که برای مشتریان خود انجام می دهیم عبارتند از :

-منحصر بودن در طراحی

-تفاوت در نحوه اجرا

طراحی داخلی رستوران

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در طراحی یک رستوران این است که با توجه به نوع مونی غذایی که قرار است در ان به مشتریان ارائه گردد اصول طراحی صورت پذیرد. ممکن است رستورانی فقط دارای منوی غذهای سنتی و ایرانی باشد , پس قطعا نوع طرحی که در این رستوران باید استفاده شود بسیار متفاوت است با طرحی که قرار است در رستورانی که به ارائه غذهای دریایی می پردازد.رستورانی که غذهای فست فود ارائه می دهد و یا رستورانی که غذاهای آسیای شرقی دارد و … هر کدام می توانند با توجه به خصوصیات منطقه ای که اصالت غذا از انجا می باشد تنوع های مختلفی در طرح و رنگ به کار رفته در طراحی خود داشته باشند.جدا از محیط خود رستوران ما برای دکوراسیون آشپزخانه شما نیز اگر مایل باشید می توانیم طرح های منحصر به فردی را ارائه دهیم.

 

طراحی داخلی رستوران

 

 

همچنین یکی دیگر از عواملی که می تواند در طراحی داخلی رستوران شما تاثیر گذار باشد این است که منطقه جغرافیایی که در آن واقع شده است از چه موقعیتی برخوردار است و نوع مشتریان انجا را عموما چه قشری تشکیل می دهند. آیا رستوران قرار است در بالای شهر و مکان های لوکس باشد و یا در مرکز شهر و محل های عبوری و یا در پایین شهر  باشد؟ آیا قشری که به رستوران شما مراجعه می کنند از طبقه پول دار جامعه هستند و یا از طبقه متوسط؟ همه این عوامل می تواند به ما کمک کند تا در نهایت طرحی که قرار است برای رستوران شما پیاده سازی کنیم از هر نظر مناسب موقعیت مکانی شما باشد.

 

طراحی داخلی رستوران

در این میان همیشه کارشناسان آرک مایان سعی کرده اند تا ابتدا با در نظر گرفتن خواسته های مشتریان خود به تمام انچیزی که شما در ذهن می پرورانید مسلط شده و سپس با حفظ اصول استاندارد طراحی تا انجایی که امکان داشته باشد به اجرای یکی به یک خواسته های شما بپردازیند.قطعا داشتن دکوراسیونی شیک و زیبا که بتواند توجه بینندگان را به خود جلب کند می تواند در نهایت منجر به فروش هر چه بیشتر  رستوران شما شود.طبق یک آمار رسمی جالب است بدانید اکثر مراجعه کنندگان به رستوران ها معمولا با دیدن نوع طراحی و رنگ بندی محیط ان تصمیم خواهند گرفت که برای دفعات بعد به انجا مراجعه نمایند یا نه. همچنین اگر نوع طراحی داخلی محیط  مورد پسند مشترذیان باشد معمولا در مزان اشتهای آنها تاثیر مثبت گذاشته و در لحظه ای که در حال میل کردن غذا هستند احساس رضایت و آرامش بیشتری خواهند داشت و همین امر باعث می شود تا احساس کنند کیفیت غذای ان رستوران بسیار بالا و فوق العاده است.

طراحی داخلی رستوران

 

بستگی به نوع منوی غذایی شما و اینکه مکان رستوران شما در کدام از منطقه شهر واقع شده است و اصولا از چه قشری از جامعه به رستوران شما مراجعه می کنند می توانیم طرح های مختلفی را ارائه بدهیم.قطعا اگر منوی  غذای شما سنتی است باید رد نحوه چیدمان و دکوراسیون و طراحی داخلی رستوران به این موضوع دقت شود و همگونی با سنتی بودن  و ایرانی بودن داشته باشد. بر عکس اگر در رستوران شما منوی غذاهای اروپایی در حال سرو کردن است باید دارای دکوراسیونی مجلل و مدرن و شیک باشد تا همخوانی لازم را منوی غذایی داشته باشد.

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

 

کلمات کلیدی:

 

نوشته شده توسط سیکار در 18:36 |  لینک ثابت   • نظر بدهید

دوشنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۴

یک یار مهربان

طراحی داخلی طلا فروشی

 

یکی از مهمترین شغل هایی که می تواند طراحی و دکوراسیون داخلی در میزان جذب مشتری و فروش آن و همچنین حفظ امنیت آن موثر باشد قطعا طلا فروش است.این شغل با توجه به اینکه در ان می بایست تمام اصول امنیتی و حفاظتی در مغازه رعایت شود تا از این کالای لوکس بتوان در مقابل سایر تهدیدهای احتمالی به خوبی محافظت شود. بر همین اساس به نظر می رسد پروسه طراحی داخلی طلا فروشی یکی از سخت ترین  کارهایی است که در حوزه طراحی صورت می پذیرد. علاوه بر حفظ تمام اصول امنیتی می بایست زیبایی را در طرح فراموش نکرد.

 

 

معمولا قشر مراجعه کننده به مغازه های طلا فروش خانم ها هستند و از این رو باید در نوع طرحی که انتخاب می کنید و همچنین نوع رنگ بندی و نحوه نور پردازی به رعایت تمام  اصول حرفه ای در طراحی پرداخته تا در نهایت طرحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد پدید آید.طلا کالایی لوکس است و نمی توان به صرف اینکه هر مشتری وارد مغازه می شود آنرا به راحتی در دسترس عموم قرار داد . به همین منظور باید در نوع دکوراسیون و طراحی داخلی طلا فروشی دقت لازم را به عمل آورد تا در نهایت کالایی که در ویترین قرار گرفته از زوایای مختلف و با نور پردازی مناسب برای مشتریان قابل دید باشد و نیاز نباشد تا برای تماشای ان حتما انرا از ویترین خارج نمود.یک دکوراسیون لوکس بسیار زیبا می تواند عامل موفقیتی در طلا فروشی شما باشد.

 

مبحث بعدی که در مغازه های طلا فروشی باید به ان دقت داشت بالا بردن امنیت آن مکان است. علاوه بر اینکه قرار است درطراحی داخلی به مباحثی همچون نور پردازی و… به منظور بالا بردن زیبایی طرح پرداخت , شاید مهم تر از آن باید به فکر استفاده از متریال هایی بود تا علاوه بر اینکه به حفظ زیبایی طرح کمک می کنند بتوانند امنیت لازم را برای آن محیط نیز فراهم سازند.یکدکوراسیون تجاری شیک برای طلا فروشی شما می تواند عامل مهمی در جهت موفقیت کسب و کارتان باشد.

 

در آرک مایان با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانیم برای شما طرح هایی کاملا منحصر به فرد و استاندارد پدید آوریم.طرحی که هم در عین حال از زیبایی بصری بالایی برخوردار بوده و هم تمام اصول امنیتی و حفاظتی در آن رعایت شده است.دکوراسیونی مدرن که چشم هر بیننده را به خود خواهد دوخت و نمایی شیک و زیبا به مغازه شما می بخشد.در این زمینه نمونه کارهای مختلفی توسط آرک مایان به انجام رسیده است که پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت مشاوره حضوری و تماشای آخرین نمونه کارهای ما به دفتر شرکت مراجعه نمایید. در این زمینه می توانید با شماره تلفن 09122945749 تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید.ما بهترین معماری داخلی را برای فروشگاه طلا فروشی شما در نظر خواهیم گرفت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.